Tuesday, July 19, 2005

 

ΠΩΣ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΚΕΛΛΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ?

Σήμερα θα ήθελα να κάνουμε μια άτυπη δημοσκόπηση. Επειδή οι γιατροί με έχουν αφαιμάξει οικονομικά με κάθε δυνατό τρόπο , θα ήθελα παρέα να ερευνήσουμε με πόσους τρόπους μας τα παίρνουν και να βρούμε ποιοί είναι οι πιο δημοφιλείς από αυτούς. Παρακαλώ να αφήσετε τα δικά σας σχόλια...
ΤΡΟΠΟΙ :
1) Αναφορά τού πόσο μεγάλη είναι η λίστα αναμονής για ένα χειρουργείο ή μια συγκεκριμένη εξέταση και ταυτόχρονα τονισμός εκ μέρους του δόκτωρος οτι η κατάστασή μας είναι "επείγουσα" εως και "κρίσιμη" (ακόμη κι αν έχουμε...γρίπη!)
2) Αναβολή του προγραμματισμένου χειρουργείου μας με χίλιες δυο προφάσεις - δήθεν έτυχε άλλο έκτακτο περιστατικό,χάλασε κάποιο μηχάνημα,γέμισε η κλινική λογω εφημερίας,δε βρίσκεται διαθέσιμος αναισθησιολόγος,κλπ
3) Η δήλωση του χειρουργού "θέλει κάτι και ο αναισθησιολόγος" - είναι κατα 90% ψευδής!!!
Από χρόνια...μελέτη στο ζήτημα,σας λέω οτι , εαν ο χειρουργός παραλάβει ΚΑΙ το φακελλάκι του αναισθησιολόγου,ο δεύτερος κατα πάσα πιθανότητα δε γνωρίζει τίποτα (κι έτσι διακινδυνεύετε να σας διασωληνώσουν με...μπουρί της σόμπας!)
4) Η ΄δυσαρέσκεια του γιατρου για τις "κακες συνθήκες" που επικρατούν στο δημόσιο νοσοκομείο οπου τον βρίσκετε ("πολύς κόσμος,έλλειψη χρόνου,παλαιά μηχανήματα" κλπ) δηλώσεις που αποτελούν πρόλογο για το κυρίως θέμα που είναι "Περάστε απ το ιδιωτικό μου ιατρείο καλύτερα"
5) Η πρόταση - προτροπή τουγιατρου να απευθυνθείτε σε συγκεκριμένο ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο , προκειμένου να κάνετε τις εξετάσαεις που σας ζητά. (Για παράδειγμα,για κάθε μαγνητική τομογραφία που κάνετε, ο δόκτωρ που σας έστειλε παιρνει μιζα απο 50 εως 65 ευρώ!)
6) Η "κρίσιμη κατάσταση" στην οποια βρίσκεστε εσείς ή ο άνθρωπός σας και η "δυσκολία" αντιμετώπισής της, έτσι που τρελλαμένοι απ το άγχος, να παρακαλάτε να...καλοπιάσετε τους γιατρούς προκειμένου να προσέξουν εσάς ή τον άνθρωπό σας
Απ όσο θυμάμαι, αυτοί είναι οι συνηθέστεροι τρόποι φακελλακίων!
Περιμένω να ακόυσω ποιούς από τους παραπάνω τρόπους,ή άλλους, έχουν μεταχειριστεί οι δόκτωρες για να σας εκμεταλλευτούν....
Εννοείται πως υπάρχουν τρόποι να μην υποκύψουμε...

Comments:
Εχεις απολυτο δικιο.Κι εγω εχω ζησει πολλα τετοια με συγγενεις μου.Καθηκια ειναι ολοι και ευχομαι να μην πεσω στα χερια τους
 
Αμαλία καλησπέρα,

Ο τρόπος που αντιμετωπίζεις την περιπέτειά σου με γεμίζει θαυμασμό. Νομίζω ότι θα μπορούσα να βοηθήσω, αν θέλεις σε παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου, δεν βρήκα κάποιο email ή άλλο στοιχείο στο site σου.

Ονομάζομαι Παναγιώτης Βρυώνης, το email μου είναι vrypan@gmail.com.

Με απεριόριστη εκτίμηση.
 
αγαπητη αμαλια,

η εμπειρια μου με το ελληνικο νοσοκομειο (το λαικο) ειναι σε γενικες γραμμες καλη και απ'οσο ξερω δεν χρειαστηκε φακελακι για να γιατρευτω απο τη λεισμανιαση που με 'χτυπησε' το 2000. παρολ'αυτα, διαβαζοντας σε μου ηρθε στο μυαλο ενα γεγονος που αναρωτιεμαι αν ηταν τυχαιο ή υποπτο. χρειαστηκε να κανω μια μικρη χειρουργικη επεμβαση για αφαιρεση λεμφαδενα απο το λαιμο η οποια αναβληθηκε 3 μερες επειδη ειχαν οι υπαλληλοι που αποστειρωνανε τα χειρουργικα εργαλεια απεργια. τελικα, οταν η δυσφορια μας εγινε εκδηλη η γιατρος μου προτεινε να κανουμε την επεμβαση στο ντυναν επι πληρωμης αλλα το ποσο ηταν σχετικα ευτελες (γυρω στα 150 ευρο). η γιατρος μου με βοηθησε πολυ οταν επρεπε να κανω εξετασεις αιματος και αξονικες για να διαπιστωθει η πληρης ιαση μου με το να μου κανει εισηγηση στο νοσοκομειο 1 μερα μεχρι να γινουν οι εξετασεις και ετσι δεν πληρωνα τιποτα. οποτε δεν μπορω να φανταστω οτι το περιστατικο με την παραπομπη μου στο ντυναν ηταν σκοπιμο εκτος και αν η αποφαση δεν παρθηκε απο κεινη αλλα απο καποιον σε υψηλοτερη θεση και μεγαλυτερη κατα συνεπεια εξουσια.
οπως και ναχει σου ευχομαι καθε δυναμη για τη συνεχιση του αγωνα σου και ελπιζω στη δικαιωση σου με παραπομπη των 'γιατρων' που αδιαφορησαν για την υγεια σου στη δικαιοσυνη.
 
Το δίδαγμα από όλα αυτά που ζουν καθημερινά συνάνθρωποί μας είναι ΕΝΑ. Να είστε προσεκτικοί σε ότι έχει να κάνει με τους "λειτουργούς" της δημόσιας και ιδιωτικής υγείας, μη διστάζοντας να τουσ γυρίζετε την πλάτη και να τους αμφισβητείτε κάθε φορά που η συμπεριφορά τους σας δημιουργεί προβληματισμούς. Μόνο έτσι θα δικαιωθεί η κάθε....φίλη μας (γνωστή ή άγνωστη Αμαλία. Το κρίμα στο λαιμό τους.
 
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ.ΕΡΙΞΕΣ ΤΟ ΣΠΟΡΟ.ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΣΩΘΗΚΑΜΕ.
 
Kalo sou Taxidi Amalia!...makari h goerh kraugh pou afhses sto peras ths dikhs sou aneipwths peripeteias na tarakounhsei ekeinous pou diamorfwnoun ton rou mias sathrhs, noshrhs istorias me analghtes morfes sto diaba tous...Euxomai kapote na stamathsei h diekdikhsh gia ta autonohta.....auto to teleutaio se autous pou den ennooun...
 
Καλό ταξίδι αλλαργινό καράβι μου
στου απειρου και της νυκτός την αγκαλία
με τα χρυσά σου φώτα...
Να 'μουν στην πλώρη σου ήθελα
για να κοιτάζω πίσω
για να κοιτάζω να περνούν
τα όνειρα τα πρώτα

Καλό ταξίδι αλλαργινό καράβι μου..

Ν.Χ
 
KALO SOU TAXIDI AMALIA
EITHE EKEI POU PAS O KOSMOS NA EINAI KALITEROS XORIS ALMPANHDES

akis
gianna
 
καλό ταξίδι...
 
εχεις δικιο και εγω εζησα μια αντιστοιχη εμπιρεια στο αλεξνδρας που ο βοηθος καθηγητη μου ζητησε φακελλακι και μου εκανε καλυτερη τιμη γιατι με εστελνε ο καθηγητης που λογω δικου του προβληματος δεν μπορουσε να με χειρουργησει και οταν του δωθηκε το φακελλακι απο συγγενη μου ειχε το θρασσος να τα μετρησει και στο τελος να πει ειμαστε ενταξει ευχαριστω το ακτινοθεραπευτικο του νοσοκομειου του ριου στην πατρα για την ανθρωπινη συμπεριφορα τους και ιδιαιτερα τον αναπληρωτη καθηγητη Κο.Καρδαμακη που ειναι πανω απο ολα ανθρωπος εν αντιθεσει με το ακτινοθεραπευτικο του αλεξενδρας που σε αντιμετοπιζουν σαν σκουπιδι και με στυλ αντε να τελειωνουμε και ιδιαιτερα ενας απο τους επιμελητες η χειροτερη εμπειρια της ζωης μου αλλα ποτε μη ξεχνανε οτι ειναι και αυτοι ανθρωποι (σχολειο που ακουσα απο γιατρο αρρωστο οτι περιμενε καλυτερη συμπεριφορα γιατι ηταν συναδελφος αλλα ειχε και αυτος την ιδια συμπεριφορα οπως και ολοι οι υπολοιποι)
 
Γεια σου Αμαλία από εκεί πάνω που μας κοιτάς και να είσαι πάντα καλά.
Μακάρι να δημοσίευες και ονόματα. Ακούγεται λίγο ρουφιανιά και θα μου πεις ότι είναι χιλιάδες οι υπεύθυνοι αλλά έστω για το γαμώτο της υπόθεσης κατι θα ελεγε.
 
Γεια σου Αμαλία από εκεί πάνω που μας κοιτάς και να είσαι πάντα καλά.
Μακάρι να δημοσίευες και ονόματα. Ακούγεται λίγο ρουφιανιά και θα μου πεις ότι είναι χιλιάδες οι υπεύθυνοι αλλά έστω για το γαμώτο της υπόθεσης κατι θα ελεγε.
 
Καλό ταξίδι
 
ΑΜΑΛΙΤΣΑ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ
 
Καλό ταξείδι Αμαλία...

Είθε γαλήνια να ατενίζεις τώρα από εκεί πάνω, τα δικά μας μικρά και ασήμαντα...

Κι η αγάπη που τόσο στερήθηκες εδώ στη γή βαθειά άπειρη κι αμόλυντη ας σε ζεσταίνει τώρα...

Κι η αστείρευτη δύναμη που έδειξες πως είχες, άμπωτες να γίνει δρόμος για εμάς τους μικρούς κι ασήμαντους αυτού του κόσμου...

Και οι δικοί σου άνθρωποι που με οργή και λυγμούς ξαναδιαβάζουν το πιο δικό σου, τα λόγια σου, ας έχουν στο νού πως ήσουν η πιο δυνατή ξάστερη και θαρραλέα απ΄ όλους μας... Και με σιγουριά τους βεβαιώνω πως τα μακρυνά για εμάς πάθη που μόνη σου υπέφερες, μάταια δεν είναι...
Η φωνή σου ολοένα αφυπνίζει την βαθιά κοιμώμενη αστόχαστη κοινωνία μας καθιστώντας τους άλλοτε "θεούς" καθηγητάδες ισότιμους και υπό κρίση και κάποιους από αυτούς αλμπάνηδες και άξιους χλεύης...

Σε αυχαριστούμε θερμά που μας στάθηκες και θα μας στέκεσαι για πάντα μέσα από τη δική σου ιστορία
 
Καλο ταξιδι
 
μακαρι αμαλιτσα μου να εισαι το τελευταιο θυμα αυτων των ασυνειδητων που αυτοαποκαλουνται "ανθρωποι"..........!
 
Εύχομαι ο Θανατός σου να μην έσβησε την αγανάκτηση και τον θυμό σου για όλους αυτούς που σου στερήσαν την δυνατότητα να ζήσεις. Εύχομαι να τους περιμένεις εκεί πάνω υπομονετικά και να τους αντιμετωπίσεις με ίσους όρους απαλλαγμένη από τους πόνους σου. Πραγματικά θα ήθελα να το δω αυτό.
Καλό σου ταξίδι ευχομαι πραγματικά να λυτρώθηκες τώρα και να είναι όλα καλύτερα τώρα.
 
ποσο μικρη νιωθω μπροστα σε ολο αυτο..ειμαι μολις 16 χρονων,,,,,αμαλια σε ευχαριστω..με βοηθισες να δω τον κοσμο,,,να καταλαβω ποσο αδικος ειναι...σε εθχαριστω γιατι γινεσαι ευφαλτηριο για ολουσ εμασ,,,,,,γιατι μονο ετσι θα σινεχισουμε να αγωνιζομαστε,,,να σαι καλα....εκει ψιλα,,,ολα χωρις πονο......ελπιζω απο δω και μπρος ολοι να παραδειγματιστουν απο την δυναμη σου και ο αγωνασ που αρχισεσ να μην τελειωσει εδω.......φιλια αγγελε μου!!
 
Αμαλίτσα, αφήνω εδώ ένα σχόλιο... είναι παραμονή του 2008. Κι εσύ δεν είσαι πια εδώ. Άγγελοι σαν εσένα έχουν τη θέση τους στον ουρανό. Θέλησα ούτε ξέρω κι εγώ γιατί να αφήσω ένα μήνυμα απόψε. Να σου πω "δε σε ξεχνώ". Δε σε ξεχνάμε... Στην καρδιά μας για πάντα. Εκεί θα ζεις δίχως φακελάκια. Δίχως τίποτα πια να σε πληγώνει και να σε πονά. Αχ, Αμαλία...
 
Δεν μου κανει εντυπωση που ολοι οι γιατροι δουλευουνε μολις παρουν το φακελακι.. Στην Ελλαδα αυτο γινοταν απο παλια και παρολες τις εξαγγελιες των διαφορων κυβερνησεων ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤα κ Ουτε ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ!!!!!
 
είναι απρίλης του 2008 κι εγώ φοβάμαι Αμαλία. Φοβάμαι το θάνατο.
Θα ήθελα πολύ να έχω τη δύναμη σου και το σθένος σου...
Καλό ταξίδι...
 
Έπεσα στα χέρια ειδικών που με απροσανατόλισαν και με ξεπουπούλιασαν οικονομικά.

Έχω μια κόρη 14 ετών που έχει μαθησιακές δυσκολίες. Δεν γράφει στραβά ή ανάποδα, διαβάζει κανονικά, δεν μπορεί να μάθει/ αποστηθίσει/ συλλέξει σημαντικά στοιχεία/ συνοψίσει/ επιλέξει κυριότερά του (ο,τιδήποτε φανταστείτε) μπροστά σε μια σελίδα βιβλίου του σχολείου, κυρίως ιστορίας ή γεωγραφίας.
Λόγω της δυσκολίας της σε κάθε σχολείο επιλέγει να κάνει παρέα μόνο με προβληματικά/ παραβατικά παιδιά και μας φέρνει πάντα μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα που μας σπρώχνουν σε απελπισμένες πράξεις (αλλαγή σχολείου, αλλαγή "ειδικών" κλπ). Ότι χαρίσματα έχει φροντίζει με κάθε τρόπο να τα εξαφανίσει, προκειμένου να μη διαφέρει στην προβληματική φίλη της (φρόντισε να ξεχάσει τα πορτογαλικά της, αποπειράται να κάνει το ίδιο στα γαλλικά της, στράβωσε τα μπροστινά της δόντια για να βάλει σιδεράκια όπως η φίλη της, καθόταν με τα γόνατα να συγκλίνουν προς τα μέσα και να ενώνονται ώστε να στραβώσουν ενώ η ίδια παλιάέτρεχε με τα δυνατά πόδια της σαν δρομέας, προσπαθεί σε πάρτυ να τρώει τούρτα ενώ τη σιχαίνεται κλπ).

Έχει μεγάλη κλιση στο μπαλέτο και στο πιάνο (όπου μαθαίνει και προετοιμάζει περισσότερα από ότι της δίνεται κλπ) Μακάρι να υπήρχε ένας κόσμος που να μπορούσε να αξιοποιήσει αυτά τα ταλέντα χωρίς να χρειάζονται και οι λοιπές γνώσεις. Δυστυχώς έχω παρακολουθήσει προφορικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για πρόσληψη καθαριστριών από το δημόσιο και για λόγους συναγωνισμού τις ρώταγαν τι γνωρίζουν για τη Συνθήκη της Λωζάνης.

Οι θεραπευτικές εισηγήσεις των ειδικών στα χέρια των οποίων έπεσα και με αφαίμαξαν ήσαν (δεν είναι όλες οι απόψεις του ίδιου ατόμου):

- Δεν έχει δυσλεξία (Λες και υπάρχει ένας διαχρονικά ισχύων ορισμός της δυσλεξίας.Και εγώ είχα δυσλεξία τα χρόνια μου και την αντιμετώπισαν με το ξύλο και τον εξευτελισμό).

- Θα ασχοληθούμε με την προσωπικότητά της μόνο. (Δεν μου απαντάνε όμως στο ερώτημά μου "Δέστε δημοσίευμα της Καθημερινής υπάρχουν ορισμένες μέθοδοι για να μαθαίνουν τα δυσλεκτικά παιδιά. Γιατί αυτές τις μεθόδους να τις ανακαλύψουμε εμείς -μαζί με τους κατάλληλους ειδικούς - όταν η κόρη μου θα είναι 26 ετών και όχι τώρα;

- Αφήστε τη να μείνει στην ίδια τάξη. Καλό θα της κάνει( Όμως εγώ έχει διαβάσει διάφορα βιβλία και άρθρα για τη δυσλεξία, και πουθενά δεν λέει ότι θεραπεύεται με το να μείνει το παιδί στην ίδια τάξη).

- Πηγαίνετε στον τάδε που είναι ειδικός στο να προετοιμάζει δυσλεκτικά παιδιά στο σχολείο και στο τέλος τους περνάει η δυσλεξία. Πήγα και πέρασα τη χρονιά με άθλιες συνθήκες. Ο ειδικός κάθε φορά απήύδηζε προσπαθώντας να της μάθει κάτι, δεν τα κατάφερνε, έλεγε ότι η κόρη μου κουράστηκε και "έχει κατεβάσει τα ρολλά" και μου έδινε μερικές σελίδες γεμάτες με κείμενο το οποίο εγώ ο μή ειδικός θα αναλάμβανα να της τα περάσω στο μυαλό -σαν να ήταν ένα φάξ - προτού κοιμηθεί το βράδυ.

- Να κάνετε οικογενειακή θεραπεία. Εσείς η κόρη σας και η γυναίκα σας. Θα είμαι εγώ και ένας άλλος συντονιστής. Γιατί ο άλλος (ο μπακαλόγατος); Γιατί έτσι γίνεται η ομαδική θεραπεία. Μπορείτε κυρία μου να μου δείξετε σε ένα από τα βιβλία της ομαδικής θεραπείας που έχετε στη βιβλιοθήκη σας να αναφέρει ότι θα υπάρχει και δεύτερος θεραπευτής; Έτσι γίνεται στην Ελλάδα. Και τι με αυτό; Και στη Βραζιλία σε ορισμένες περιοχές κάνουν βουντού. Πόσο θα κοστίσει; 140 η συνεδρία (70 αυτή και 70 ο ειδικευόμενος μπακαλόγατος). Τι λέτε κυρία μου;(Και η θεραπεύτρια καπνίζει σαν φουγάρο μπροστά στην κόρη μου χωρίς να ζητάει συγγνώμη ή άδεια, παρόλο που απαγορεύεται από το Υπουργείο Υγείας. Σκέψου να προστεθεί και ο μπακαλόγατος που να καπνίζει τσιμπούκι!)
- (στη γυναίκα μου) Να μετάσχετε σε ομαδική θεραπεία (σε ένα κατερειπωμένο σπίτι). Θα είναι γονείς παιδιών; Όχι αποκλειστικά, μπορεί μερικοί να είναι γονείς αλλά μπορεί και να μην είναι. Θα το σκεφτώ. Προτού φύγετε, παρακαλώ να με πληρώσετε. 150 Ευρώ. Θα σας ετοιμάσουμε την απόδειξη την επόμενη βδομάδα, να τη ζητήσετε από την κυρία Βάνα.

- Δεν έχει μαθησιακά προβλήματα. Είναι ιδιοφυϊα η κόρη σας. Εσείς οι γονείς έχετε πρόβλημα. Θα πρέπει να κάνετε ατομικές θεραπείες ο καθένας σας. Και η κόρη μας; Η κόρη σας δεν έχει τίποτα. 120 Ευρώ. Θα μου δώσετε απόδειξη; Όχι, δεν δίνω αποδείξεις, είμαι πανεπιστημιακός. τότε και εγώ δεν πληρώνω. Μα μου φάγατε την ώρα.. Λυπάμαι. Ωραία θα σας δώσω απόδειξη για 30 ευρώ. Τότε και εγώ θα σας πληρώσω 30 ευρώ.

Σας παρακαλώ, μπορείτε να μου δώσετε κάποια κατεύθυνση ως προς το τι να κάνω; Η κόρη μου με τόσες επισκέψεις και τέτοια παραπληροφόρηση δεν ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει. Ακόμα και αν είμαστε φοβεροί εγκληματίες η γυναίκα μου και εγώ (φανταστείτε με να είμαι σαν τον Αυστριακό!), πάλι υπάρχει υποχρέωση των ειδικών να τη βοηθήσουν σήμερα και όχι όταν γίνει 26 ετών. Οι ειδικοι της έχουν βάλει στο μυαλό ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στις σχέσεις μας και γι' αυτό εκείνη δεν μπορεί να μάθει τη μετάφραση των Αρχαίων.

Φυσικά (στην Ελλάδα πάντα έχουμε συμβουλές και επιχειρήματα) μπορεί να πεί κανείς «γιατί δεν πάτε σε κάποιο ειδικό κέντρο του δημοσίου για τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα;» Σε αυτούς τους φορείς αν δοκιμάσετε να τηλεφωνήσετε για να κλείσετε ραντεβού, θα πάρετε την απάντηση ότι έχετε σειρά προτεραιότητας για να σας δουν μετά από ένα χρόνο. Δοκιμάστε!

Αν προσφύγετε στο Συνήγορο του Πολίτη σας απαντούν ότι α) "ναι μεν η ιατρική περίθαλψη είναι συνταγματικό σας δικαίωμα, αλλά εδώ υπάρχει αντικειμενική αδυναμία, όπως δηλώνουν οι συγκεκριμένοι φορείς", β)"μπορείτε να κάνετε αγωγή αποζημίωσης κατά του δημοσίου για παραλείψεις των οργάνων του, με βάση το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα εάν θεμελιώσετε τη βλάβη που υπέστη η κόρη σας από την παράλειψη...

Η αγωγή εκδικάζεται μετά από 3 1/2 με 4 χρόνια και αν υπολογίσουμε ότι στην καλύτερη περίπτωση κερδίσετε, το δημόσιο θα κάνει έφεση και αναίρεση οπότε μπορείτε να έχετε την απόφαση που θα σας δικαιώνει τελεσίδικη μετά από 7-8 περίπου χρόνια.

Βέβαια δεν είναι εύκολο να έκτέλέσετε απόφαση κατά του δημοσίου, οπότε μπορείτε να προσφύγετε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Στρασβούργο), αλλά θα πρέπει να προσέξετε να ασκήσετε την προσφυγή εντός 6 μηνών από την έκδοση της τελεσίδικης απόφασης (μετά από αναίρεση κλπ). Η εκκρεμοδικία κρατάει περίπου 8-10 χρόνια και μάλλον θα κερδίσετε την υπόθεση με μια συμβολική αποζημίωση, εκτός αν στο μεταξύ ο αρμόδιος φορέας αποφασίσει να καλέσει την κόρη σας για εξέταση..".
 
This comment has been removed by the author.
 
Αμαλία θα σε θυμόμαστε πάντα, έκανες την αρχή. Εγώ δεν έτυχε ποτέ να έχω προβλήματα υγείας σαν και το δικό σου, αλλά πέρυσι αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με τη φωνή μου. Πήγα λοιπόν στο γιατρό κύριο Λαμπρόπουλο, φωνίατρο. Η διάγνωση ήταν άμεσα χειρουργείο γιατί υπήρχε ένας αιμορραγικός πολύποδας που δεν έπαιρνε άλλη θεραπεία. Μάλιστα κλείσαμε και ραντεβού για το χειρουργείο, όπου θα γινόταν μετά από 4 μέρες στο Ιατρικό Κέντρο και η τιμή γι αυτή την επέμβαση μαζί με την αμοιβή τού ακτινολόγου, που ήταν γνωστός του κύριου Λαμπρόπουλου ήταν 4000 ευρώ. Τρείς ημέρες πριν την εγχείρηση, μετά από παραινέσεις φίλων επισκέφθηκα έναν άλλο φωνίατρο, τον κύριο Φερεκύδη, καθηγητή του Πανεπιστημίου
Αθηνών, όπου μου είπε ότι πολύποδας δεν υπήρχε, απλά ήταν ένας κάλος επάνω στις φωνητικές χορδές που με αφωνία και ξεκούραση θα γιατρευόταν μόνος του. Έτσι κι έγινε κάποιους μήνες αργότερα. Όσον αφορά τον κύριο Λαμπρόπουλο, γνωρίζω από φιλους ότι το ίδιο έχει κάνει και σε άλλους και η ταρίφα είναι πάντα η ίδια. Και μάλιστα, επειδή κουράρει και ολόκληρο το λυρικό θέατρο, έχει κάνει τα ίδια και σε πολλούς λυρικούς τραγουδιστές. Μόνο που τελευταία έχουμε αρχίσει και τον καταλαβαίνουμε. Αυτά τα λίγα από μένα σαν μια μικρή συμβολή σε αυτό που ξεκίνησες εσύ Αμαλία σε αυτή τη μάταιη ζωή που δυστυχώς δε χάρηκες όπως σου άξιζε
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?